Skip to main content

Frilansgrejs

Lite illustrationsjobb som jag gjort tidigare i år. Översta bilden föreställer "Uniqa", en maskot som jag designade till Fifh's nationella satsning. Var ett riktigt kul projekt att jobba på! :D Sprang dessutom in i dem när de höll på att spela in en reklamfilm med ovannämnda maskot. Jag passade då på att ta ett kort på henne. :)
Undre bilden är från senaste numret av Agent X9 där jag fått medverka med en fanart. Och en kort intervju. Jag har så himla svårt att berätta om mig själv, jag blir generad bara av tanken och tycker att jag tar för mycket plats/låter dryg. Men jag fick ihop nånting litet i alla fall. *Yay* Agent X9 finns i närmaste Pressbyrå! Go check it out!

Comments

JennyB said…
Wooah, CLASSY Modesty! Mkt mkt snyggt. :)
Hedvig said…
Tack så jättemycket, Jenny! :)

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep