Sunday, August 28, 2011

3-4 timmars skapande

Jag hakade på facebook-gruppen "3-4 timmars skapande" idag, och i mitt fall blev det tre bilder på tre timmar.
17.08 - 17.58
18.04 - 18.54
19.06 - 19.50

Det var min kväll. Utöver det så sitter jag o skriver manus och försöker ta mig igenom min mailbox som har för vana att fylla på sig snabbt. Vilket är trevligt, jag gillar att få post! ^^ Men jag är sämst på att svara på saker och ting i tid. Men min värld är lite upp-och-ner just nu så jag hoppas folk har överseende. Letar lägenhet i Stockholm bland annat. Mer info om allt som hänt kommer så fort min tillvaro lugnat ner sig lite.

1 comment:

Göran Semb said...

Jag inser förstås att mycket av figurerna redan sitter i armen, men bara tre kvart för den nedersta bilden är ändå en smula skrämmande...

New artbook out now!

Wohoo! It’s September and my first artbook is now officially up for grabs! 😃 I’m trembling with excitement as I’m typing this, hoping yo...