Skip to main content

Giraff

Igår var jag på naturhistoriska museet i Gbg med Jay, Daniel och Henning och ritade av djur och skelett. Jag hann teckna en hel del, men av alla dessa skisser var det bara en (1) som blev bra, och det är giraffkraniet ovan. XS
I need to go there more often! o__O
Plockade fram mina färgpennor för första gången på länge också! Hade tänkt göra en stor bild på en drake, men mitt tålamod tog slut efter att jag gjort klart huvudet. ^^' Inspirerad av en bild gjord av Jesper Ejsing.

Comments

Simon Bülow said…
Wow! Jag minns inte att jag sett någon sådan teckning av dig tidigare (den med färgpennorna). En fullständigt underbar bild!
Hedvig said…
Tack Simon! :D Kul att du gillar! Hoppas allt är bra med dig annars!

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep