Skip to main content

Nytt jobb! :D

Har precis kommit tillbaka till Gbg efter en vecka i Stockholm. Jag har fått ett nytt heltidsjobb, och jag gillar det verkligen so far! :)
Och påtal om ingenting, have some art;
Fanart till Jennys serie "TardAasa". :3

Jag och min kollega Andrea har som utmaning att under en vecka byta våra respektive komfortzones när vi skissar. Jag halkar lätt in på att skissa headshots när jag doodlar och hon hästar, så nu har vi bytt! :) Min första häst för den kommande veckan syns här ovan. ^^

Comments

Göran Semb said…
Mean horsey borde team-uppa med pretty uni här nedanför; vilket team de skulle bli!
- T.W - said…
Oh, congrats till jobbet! ^o^
Vilken awesome häst förresten, känns inte som om de är utanför din comfort-zone direkt... ;3

// -T.W-
Stiligt! :)
Jag satt oxå med lite crappy ansikten igår... Haha. Måste göra ett par till på tåget imorn innan jobbet!
Hedvig said…
Tack alla! :3 Och ser fram emot att få se dina ansikten Andrea! <3

Popular posts from this blog

Tigars

Lions, Cats and Backgrounds

Lion-cat-doodle-thingy. :)
And some background practice. Reff was used for the right one.

Meep