Thursday, December 20, 2012

Gangnam Wham

Some concept-sketches I did a while ago for a project that didn't happen.

Jag hatar mina tänder för tillfället...

...Jag var hos tandläkaren för två veckor sen. Min tandställning hade lossnat. (jag har en sån där doldis som sitter på insidan av tänderna) Tänkte att nu när jag har varit där och fått det fixat så allt är bra igen... Icke!
Har inte kunnat sluta peta på limmet med tungan sen dess jag fick det fixat, och nu gör det ont i hela käften igen så jag tror att jag har petat loss den... igen! :(
Knappast världens undergång, men det gör ont.
...Which reminds me:
Tomorrow it all ends! o___O Om ett par minuter faktiskt! (klockan är 23.18 när jag skriver det här)
Kan inte se några meteorer eller kometer utanför mitt fönster än så länge, men jag kommer fortsätta kika. ;)
Zombie-apocalypse: I am ready for you!
Oh Btw! A pretty song for X-mas:
Tack Teru för länken!! XDDDD

No comments: